پازل میکی موس

ناموجود
دسته: ,
امتیازدهی 0 از 5 در 1 امتیازدهی مشتری
آماده ارسال
محصول موجود نیست!متاسفانه محصول فعلا موجود نمی باشد.
خرید محصول پازل میکی موس

بزودی موجود می شود!

موجودی:ناموجود

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

پازل میکی موس جزو محصولاتی است که می تواند موجب علاقمندی کودکان به پازل شود. کودکان به دلیل علاقه زیادی که به انیمیشن معروف و قدیمی میکی موس دارند , شخصیت های کارتونی این انیمیشن را می شناسند و با آن ها ارتباط برقرار می کنند.

بهتر است هنگام حل پازل , والدین در کنار کودک خود نشسته و با او به حل پازل بپردازند , زیرا از این طریق علاوه بر این که یادگیری کودک بیشتر می شود , بلکه علاقه او نیز به پازل افزایش می یابد . سعی کنید با کودک خود وقت بگذرانید و با او دوست شوید . وجود رابطه دوستانه بین والدین و کودک جزو مهمترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

پازل ها باعث افزایش هماهنگی بین چشم و دست کودک می شوند. همچنین درست کردن پازل مهارت هایی مانند دقت , تمرکز و تلاش را به کودک می آموزد و او را برای آموزش های دوران مدرسه آماده می کند.

با توجه به علاقه کودکان امروزی به بازی های کامپیوتری و تماشای کارتون , وجود یک سرگرمی فکری مانند پازل بسیار ضروری به نظر می رسد. کودکان به دلیل علاقمندی به تماشای کارتون , به سرعت شخصیت های کارتونی را شناخته و با آن ها ارتباط برقرار می کنند. علاقه کودکان به این شخصیت ها به حدی بالاست که با دیدن هر محصولی با تصاویر کارتونی به آن جذب می شوند.

انتشارات نیک پی ناشر تخصصی کودک و نوجوان , مجموعه ای از پازل های کارتونی را منتشر کرده و در اختیار مخاطبین خود قرار داده است. این مجموعه از پازل های کارتونی , بسیار کامل می باشد و بیشتر شخصیت های کارتونی را شامل می شود.

پازل میکی موس که بر اساس طرحی از این انیمیشن تولید شده است , جزو قدیمی ترین و محبوب ترین شخصیت ها ی کارتونی محسوب می شود.

میکی موس نام یک موش کوچک بسیار با نمک می باشد که سالیان سال باعث سرگرمی کودکان و شادی آنها شده است. قسمت های مختلف کارتون میکی موس در مورد ماجراجویی ها و رفتار های مختلف این موش کوچک می باشد….

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

بزودی موجود می شود!